logo

  • Bruiloft David & Merel mei 2015

    thumb BR merel 1

    Op een zonnige dag bij Orangerie Elswout zijn David en Merel in het huwelijk getreden. De gasten werden in de middag ontvangen in de tuin van de orangerie die versierd was met witte tule strikken, hartvormige ballonnen en gekleurde lampionnen in de fruitbomen. Mintgroen was de themakleur en dat hebben we verwerkt in mintgroene linten om de stoelen voor de ceremonie, overal mintgroene potjes met kaarsen, mintgroene onderzetters met de foto van het bruidspaar en ook de fotostrips van de fotobooth waren in het mintgroen.

    Tijdens de ceremonie werd het bruidspaar live toegezongen door zangeres Merel waarbij er hier en daar toch een traan werd gelaten. Na de ceremonie konden de gasten buiten in de zon genieten van een 5-persoons band die heerlijke soulfull beats speelden. In de tuin waren diverse spelletjes uitgezet zoals croquet, jeux des boules en reuzenmikado. Zowel de kinderen als de volwassenen hebben hiervan genoten. Het fantastische 4 gangen walking dinner werd muzikaal begeleid door de mobiele dj die rondliep en de favoriete hits van de gasten draaide. Na het aansnijden van meerdere aardbeientaarten was het tijd voor feest! Door de gekleurde dansvloer, vele gekleurde ledspots langs de muren en de goede beats van de DJ kwamen de gasten meteen in de feeststemming! De fotobooth was in het mintgroen gekleurd en zorgde met een grote mand accessoires voor hilarische fotostrips, waarvan 1 voor de gasten en 1 voor het bruidspaar. Nadat het bruidspaar door de haag van sterretjes vertrok, konden de gasten nog genieten van een welverdiende late night snack. Het was fantastisch!

    Een jaar de tijd hadden we genomen om onze bruiloft op 30 mei 2015 voor te bereiden. Dit leek meer dan genoeg tijd, tot dat we begin december besloten om een huis te kopen, waar ook een verbouwing bij kwam kijken. Al snel werd duidelijk dat de oplevering vrij dicht op onze bruiloftsdatum zou zitten en besloten we dat we een weddingplanner moesten inschakelen. En daar hebben we geen moment spijt van gehad..!
    Leonie heeft ons niet alleen heel goed kunnen ondersteunen in het voortraject met het uitzoeken van onze fotograaf, DJ, contact met de locatie etc., maar heeft er ook voor gezorgd dat wij een onvergetelijke en vooral onbezorgde dag hebben gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hebben letterlijk onze 'droomdag' gehad!
    Zodra je met Leonie om de tafel gaat zitten om je bruiloft te bespreken zal je meteen haar passie voor dit vak voelen. Ze is in staat zich echt in te leven in jouw specifieke wensen en weet hier ook de juiste adviezen in uit te brengen. Wij zullen haar zeker aanbevelen!

  • FEBO - Franchisedag juni 2015

    febo1Dit jaar werden de FEBO franchisenemers uitgenodigd op het FEBO hoofdkantoor in Amsterdam. Hiervoor was het belangrijk om de locatie met alle kantoren en de productievloer om te toveren in een echte eventlocatie. De opslag hebben we veranderd in een sfeervolle ruimte voorzien van alle gewenste techniek en meubilair voor de plenaire sessies. De binnentuin werd aangekleed met terrasmeubilair in de kleuren van FEBO en met een live bbq station voor de chefs van Ron’s Gastrobar. De gasten werden buiten in de zon ontvangen door een leuke VW2 koffietruck waar de barista de beste koffies voor hen maakte. Na de plenaire sessie met de diverse sprekers konden de gasten genieten van een luxe broodjeslunch in de binnentuin. Na de lunch was het tijd voor de onthulling van de nieuwe visuals. We hebben een doek precies op schaal laten maken van de FEBO toonbank en automatiek van 7x3 meter. Met een druk op de knop viel het doek en erachter verscheen het nieuwe uiterlijk van de toonbank en voor alle gasten een glas bubbels. Tijdens de netwerkborrel verzorgde de dj met een FEBO-milkshake als mobiele dj-meubel voor de muzikale omlijsting terwijl de gasten konden smullen van de kleine bbq gerechten van Ron’s Gastrobar. Als dessert serveerde het IJsmeisje hoorntjes met heerlijk Italiaans ijs. Tot volgend jaar!

    Rob Hogervorst, marketing FEBO
    Professioneel en goed meegedacht vanuit ons thema Gastvrijheid naar een volledig programma. De ondersteuning loopt van transparant en duidelijk aanbod van de diverse mogelijkheden naar volledige regie op de dag zelf. De ombouw van het hoofdkantoor tot eventlocatie was meer dan geslaagd. Daardoor een zeer geslaagde, gastvrije en culinaire dag met onze franchisenemers.

  • Bruiloft Pim & Lonneke augustus 2014

    pimlon

    De bruiloft van Pim & Lonneke was in een Frans thema. De ceremonie vond plaats in de prachtige kerk van Bemelen, die voor de gelegenheid volledig versierd was met bloemen. Tijdens de receptie in de kasteeltuin van de Hotelschool Maastricht genoten de gasten van champagne in de zon, gecombineerd met de heerlijkste hapjes terwijl de chansonnière het deed leken alsof we in de Provence waren. Het diner werd genuttigd aan 4 lange tafels en met 120 gasten. De gerechten werden vanuit grote schalen gedeeld door de gasten wat vastgelegd werd door de live schilder! Na het dessertbuffet met allerlei kleine zoete versnaperingen was het tijd voor het feest. Het pad naar de feestlocatie werd verlicht door 100 candlebags. Tijdens het feest konden de gasten genieten van cocktails, de fotodoos, pizza en een geweldige DJ met lichtshow. En het feest ging door tot in de late uurtjes.....Bij vertrek ontvingen de gasten allen een goodiebag met wat favoriete artikelen van het bruidspaar.

    Onze trouwdag was fantastisch en Leonie heeft daar een super belangrijke rol in gespeelt. Pim en ik zijn beide heel erg perfectionistisch, kritisch en hebben beide jaren ervaring in de horeca en weten dus ook precies hoe we alles willen hebben. Omdat we elkaar hebben leren kennen op de Hotelschool Maastricht, wilden we daar ook onze borrel, diner, feest en overnachtingen. Alleen de hotelschool is geen "standaard" trouwlocatie (wel heel mooi) en dat heeft af en toe voor de nodige stress gezorgd. Daarom hebben we Leonie gevraagd om op de dag zelf alles te regelen en dat was een achteraf een hele goede beslissing! We kenden Leonie al en we hadden onze trouwdag aan niemand anders kunnen toe vertrouwen! Leonie zorgt er echt voor dat alles geregeld wordt, denkt met je mee en zorgt ervoor dat je kan genieten op je trouwdag! Leonie nogmaals bedankt!

  • Stedelijk Museum - Floormanager Events

    thumb stedelijkHet Stedelijk Museum in Amsterdam is het grootste museum voor vormgeving en moderne kunst in Nederland. Het Stedelijk is een prachtige locatie voor diner, receptie of feest. De zalen hebben ieder hun eigen karakter en hebben een capaciteit van 16 tot 1000 personen.
    Bij een event fungeert de Eventspecialist als de floormanager events. Zij is verantwoordelijk voor alle interne partijen zoals beveiliging, horeca, gidsen en de facilitaire dienst. Daarnaast is zij de contactpersoon voor de klant en voor alle externe leveranciers zoals de techniek, decoratie en catering.

    Rianne Greven, Event coördinator Stedelijk Museum Amsterdam
    Leonie is een fijne, professionele floormanager voor het Stedelijk Museum. Ze is communicatief sterk en is oplossingsgericht, altijd met oog voor zowel de belangen van de klant als van het museum.

  • Bruiloft Roy & Elles juni 2014

    thumb BR elles1Roy & Elles zijn afgelopen 8 juni getrouwd! De Eventspecialist heeft als weddingplanner het bruidspaar mogen ontzorgen door samen de bruiloft in 10 weken te organiseren!

    De pret begon al toen de gasten werden opgehaald door een Amerikaanse schoolbus om naar de pittoreske kerk in Amsterdam-Noord te gaan. De ceremonie was intiem en uniek met een eigen gekozen Babs, een zangeres die akoestisch de favoriete liedjes van het bruidspaar zong en prachtige decoraties gemaakt door de familie. Na het toostmoment waarbij de magnumfles champagne gesabreerd werd met een sabel konden de gasten genieten van een walking dinner op een prachtige open boot die over de Amsterdamse grachten voer. Het feest werd op de 11e verdieping gegeven waardoor het uitzicht over de nachtelijke skyline van Amsterdam fenomenaal was. Door de mooie taart, geweldige band, leuke persoonlijke touches, led dansvloer en de DJ was het een feest om nooit te vergeten! Het was genieten om de bruiloft van begin tot eind te mogen organiseren.

     'Op een normaliter hele korte termijn wilden wij toch een zeer uitgebreide bruiloft gepland hebben. Dankzij Leonie is het gelukt alles in goede banen te laten verlopen. Door haar netwerk, het meedenken en de creatieve oplossingen in het voortraject was de dag een succes. Van de gasten positieve feedback gehad en zelf waren en zijn we ook happy!'

  • Urban Sugar 2013

    thumb Urban SugarEvelijne 't Hoofd en Nugro van Keulen zijn de breinen achter Urban Sugar. Urban Sugar draait om verbinding: "Omdat het leven gezelliger is als je de buren kent en handig als je suiker op is.....wil Urban Sugar mensen verbinden. Soms doen we dat met een markt, soms met een buurtdiner of we bedenken weer iets heel anders. Maar gezellig is het altijd!" De Eventspecialist heeft dit geweldige concept mogen ondersteunen. De Eventspecialist heeft zich bezig gehouden met de logistieke planning zoals een draaiboek, tijdsschema en stroomplan. We kijken uit naar een verdere samenwerking in de toekomst.

  • Masters of LXRY 2014

    thumb lxry2Gedurende de Masters of LXRY 2014 is De Eventspecialist verantwoordelijk geweest voor het verloop van alle modeshows, de voorbereiding en begeleiding van alle LXRY & sponsorborrels en de complete logistiek van de diverse arrangementen.
    Mascha Blaaser (Event Manager Masters of LXRY 2014):

    "After a successful and pleasant partnering with Leonie Pamboer during Masters of LXRY 2013 we continued the cooperation again for the preparations of the Masters of LXRY 2014. Leonie again proved to be able to work independently and is able to solve unpredictable challenges in a creative way which, again, made Leonie Pamboer a valuable addition to the Masters of LXRY team. Leonie is a person with great character and mentality. We are looking forward to be working with her for the upcoming edition of Maters of LXRY 2015."

  • Bruiloft Linda & Jorn maart 2012

    thumb BR LinJorn1Begin maart 2012 zijn Linda & Jorn in het huwelijksbootje gestapt. Met een delegatie van 90 huwelijksgasten zijn we naar Palamos, Spanje afgereisd om daar hun liefde te vieren. Tijdens een 3-daags festijn hebben de gasten kunnen genieten van diverse heerlijke diners, cocktails & champagne, ontroerende speeches, een fantastisch feest en de prachtige ceremonie in een antieke kapel. De Flashmob tijdens het feest was een complete verrassing! Het was voor het bruidspaar, hun gasten en voor De Eventspecialist een onvergetelijke week, gevuld met liefde en plezier, goede planning en bijzondere locaties.

  • Next Kitchen - Partymanager

    thumb nextkitchen1Next Kitchen catering is een jong en energiek cateringbedrijf in Utrecht dat professioneel, creatief en met liefde voor het vak invulling geeft aan uw evenement. Wij verzorgen catering voor bedrijven en particulieren die niet alleen houden van lekker en eerlijk eten, maar ook verrast willen worden met een eigenzinnige presentatie en trendy aankleding". De Eventspecialist verzorgt het partymanagement tijdens diverse events. Het is de taak van de partymanager om de gehele verantwoordelijkheid tijdens het event op zich te nemen en de verwachtingen van de gasten te overtreffen.

  • Brothers Horeca Group - Brainstormsessie

    thumb brainstormBHG heeft meer dan 15 jaar ervaring in het organiseren van bedrijfsfeesten en het exploiteren van restaurants, discotheken en festivals en is zo uitgegroeid tot een gerenommeerde horecaonderneming. BHG beschikt over een aantal locaties met ieder een eigen sfeer en specifieke kenmerken. Voor het salespersoneel van deze locaties heeft De Eventspecialist een brainstormsessie mogen organiseren en presenteren. Na het voorgesprek met de Salesmanager, heeft De Eventspecialist een programma op maat samengesteld voor BHG.
    Uit de brainstormsessie zijn concrete sales ideeën gekomen waar BHG op dit moment mee bezig is om deze verder te ontwikkelen.

  • Masters of LXRY 2013

    thumb lxry3Masters of LXRY is een 5-daagse luxury event waar het draait om beleving op het gebied van luxe en topkwaliteit. December 2013 heeft dit event plaats gevonden in de RAI.
    Als assistent eventmanager heeft de Eventspecialist vanaf half oktober de eventmanager Mascha Blaaser kunnen ondersteunen. De Eventspecialist was verantwoordelijk voor het entertainment en het goede verloop op & achter het podium tijdens Masters of LXRY 2013. Het podium is gevuld geweest met artiesten zoals Eva Simons, Sharon Doorson, Edsilia Rombley, Sabrina Starke en vele anderen maar ook modeshows van Addy van den Krommenacker, Paul Schulten en Collection PRC. Mascha Blaaser (Event Manager Masters of LXRY 2013):

    "I have worked with Leonie during the Masters of LXRY Amsterdam 2013. Leonie has proven to be a hands on colleague with perfect organization and programming skills. During hectic moments she keeps a clear overview and keeps track on priorities in a calm manner. She is well spoken, alert, representative, well organized, trustworthy and responsible. I enjoyed working with Leonie, she made it possible for me to be able to focus on other priorities and reduce my workload."
  • Bik Difference

    Bik Difference en De Eventspecialist werken regelmatig samen om events met een educatief of trainingsonderdeel leuk en leerzaam te maken.

    Clair Bik, eigenaar Bik Difference
    Niet alleen tijdens een gezamenlijk dienstverband, maar ook tijdens de organisatie van een bedrijfsevenement heb ik Leonie leren kennen als hardwerkend, loyaal en positief kritisch. Haar enthousiasme en passie voor organiseren, vooruitdenken en het ontzorgen van de opdrachtgever zorgden ervoor dat de uitvoering van het evenement bijzonder soepel verliep. Aan alle details waren gedacht en alle deelnemers waren bijzonder positief verrast! Het belangrijkste blijft natuurlijk dat Leonie integer is, meedenkt en nooit te beroerd om zelf als eerste de handen uit de mouwen te steken.

  • Vermaat Groep - Gastvrijheidsproject

    Restaurant Beat boven het Ziggodome in Amsterdam wordt geëxploiteerd door Vermaat Groep. Restaurant Beat is geopend voor borrel en diner op concertdagen. Gedurende 7 weken was het de taak van De Eventspecialist, i.s.m. Vermaat Groep, om tijdens de concertdiners de gastvrijheidsbeleving van de gasten te verhogen. Na 7 weken zagen we een toename in de gastvrijheidsbeleving, een toename in de omzet en een afname aan verbeterpunten. De Eventspecialist heeft gefungeerd als floormanager en meewerkend voorbeeld.

  • Organisatieburo - Eventmanager

    Organisatieburo verzorgt fullservice evenementenorganisatie. Als Eventmanager begeleidt De Eventspecialist diverse evenementen voor Organisatieburo. Zoals bijvoorbeeld een personeelsfeest voor 1000 personen in Assen.

  • Select Catering - Eventbegeleiding

    Select Catering verzorgt catering op elke gewenste locatie in binnen- en buitenland. Evenementenlocaties, kerken, bedrijfspanden en musea, werkelijk alles behoort tot de mogelijkheden. Als de museum cateraar van Amsterdam zijn zij 'exclusive supplier' in EYE en 'preferred cateraar' in onder andere het Rijksmuseum Amsterdam, Scheepvaartmuseum Amsterdam en het Stedelijk Museum Amsterdam. Voor Select Catering begeleidt De Eventspecialist diverse evenementen als Partymanager.

  • Empire Fine Food - Eventbegeleiding

    "Empire Fine Food is de cateringservice van de Australische chef Claire Sullivan die zich heeft toegelegd op innovatief en modern koken. Empire Fine Food verzorgt door heel Nederland de catering voor kleine en grote, zakelijke en particuliere evenementen zoals recepties, diners en bruiloften." De Eventspecialist verzorgt eventbegeleiding voor diverse events van Empire Fine Food.

  • Kortingsburo – Pubquiz mei 2013

    Kortingsburo organiseerde voor een zakelijke klant medio 2013 een personeelsfeest in Rotterdam voor 100 personeelsleden. Tijdens deze feestavond was een pubquiz gewenst. De Eventspecialist heeft de pubquiz georganiseerd en gepresenteerd, i.s.m. de DJ en de pubquiz-assistente. Samen hebben zij er een groot succes van gemaakt. Naast veel lol, hebben de personeelsleden elkaar ook beter leren kennen doordat zij in teams moesten samenwerken. Hierdoor ontstonden er onverwachte groepjes die veel gelachen hebben met elkaar wat de onderlinge saamhorigheidsgevoel ten goede kwam.